Men moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
A. Janssens

donderdag 3 maart 2011

New York, the city that never sleeps

Broadway

Times Square
Een droom gaat in vervulling!
Nina en ik gaan twaalf volle dagen naar New York! Mijn levensmotto is eigenlijk een beetje 'New York zien en sterven'. We gaan in september en zullen dus tien jaar 11 september meemaken. En we gaan voor een lange periode. Ik hou er niet van om een stad haastig te bezoeken. Ik wil er de tijd voor nemen en genieten van elk detail. Een dutje in Central Park, een terrasje doen, musea bezoeken, winkelen...
Enkele sfeerfoto's...genieten en dromen.
Als journaliste droom ik er van om ooit voor een gevestigde en grote krant als 'The New York Times' te werken.
Prachtige foto van The Brooklyn Bridge



Een mooie wandeling in de groene long van New York.
Lady Liberty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten