Men moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
A. Janssens

donderdag 18 november 2010

O Children

O Children van Nick Cave

Gisteren heb ik de allernieuwste Harry Potter-film gezien: 'Harry Potter and the Deathly Hollows part 1'. Ik hou van de boeken en ik heb ze één voor één verslonden. De films zijn een zeer leuk extraatje en ik sta dan ook op de eerste rij om ze te zien. Zo kan ik even wegdromen in een heel andere wereld dan de onze. De nieuwste film is een heel mooie maar donkere roadmovie. Dit moment (zie foto) in de film is zo mooi en ontroerend dat ik het hier op mijn blog wil posten. Het nummer van Nick Cave past er zo goed bij dat het gewoon tot mijn herfstlied van 2010 gebombardeerd wordt. Zet dit nummer op en draai de volumeknop open. Kijk door het raam en droom even weg: rode en bruine bladeren vallen van de bomen, het wordt donker, straatlampen gaan knipperend aan, een eenzame fietser rijdt voorbij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten